embark Oslo Hjemmeside

embark søker KONTOR­ADMINISTRATOR

embark er et arkitektkontor som hovedsakelig jobber med sammensatte prosjekter innen handel, kontor og bolig, og har i mer enn tretti år skapt prisbelønte bygninger av høy kvalitet.

Vi jobber tett opp mot våre kunder, og vektlegger prosjektenes funksjonelle, estetiske og økonomiske aspekter.

Bærekraft legges til grunn fra første strek og preger alle avgjørelser frem til ferdigstilling. Gjennom en helhetlig og pragmatisk tilnærming til faget søker vi innovative og fleksible løsninger på komplekse utfordringer. Vi foretrekker det rasjonelle, og våre prosjekter skal tilrettelegge for intuitive opplevelser for både bruker og betrakter.

Vi foredler og formgir ideer i effektive og inkluderende prosesser, og mener at økt bruk er synonymt med økt verdi, enten det gjelder nybygg, renovasjon eller transformasjon.

Vi er ca. 20 arkitekter og tekniske tegnere som sitter i lyse lokaler på Bislett. Vi ser nå etter en person som kan ta ansvar for administrering og gjennomføring av den praktiske driften av kontoret.

Stillingen byr på stor variasjon i hverdagen, med både store og små oppgaver. Du vil fungere som et bindeledd mellom ledelse og ansatte, og vil blant annet ansvar for følgende:

  • Forvaltning av våre lokaler
  • Drifting av kontorets IT-systemer
  • Månedlig fakturering
  • Administrering av prosjektinformasjon i prosjektstyringsverktøy (Moment)
  • Planlegging av sosiale arrangementer og studieturer
  • Gjennomføring av interne informasjonsmøter
  • Vedlikehold av nettside, interne kontrollsystemer og rutiner
  • Rapportering av sykefravær, foreldrepermisjon, ferieavvikling osv.
  • Innkjøp og vedlikehold av rekvisita

Du trenger på ingen måte å ha full kjennskap til alt dette for å være kvalifisert for stillingen. Dette er en stilling som man kan vokse seg inn i, og det kan være mer enn nok å kunne litt om mye - eller mye om litt. Relevant erfaring er selvsagt en fordel, men viktigere enn praktisk kunnskap er forståelse og bevissthet knyttet til rollen man inntar som bindeledd mellom ledelse og ansatte. Her er det viktig å evne å se flere sider av samme sak, forvalte kunnskap og informasjon på en forsvarlig måte, og å være komfortabel med å kommunisere i flere retninger.

Stillingen vil bli definert av hvem du er, hva du brenner for, og hva du kan. Er du riktig person for jobben, så vil vi tilpasse oppgaver og ansvar på en hensiktsmessig måte.

Vi har valgt å kalle stillingen “kontoradministrator”, men stillingstittel er definitivt åpen for debatt. Kom gjerne med et forslag som passer deg, basert på dine evner og dine kvalifikasjoner.

Som person må du først og fremst være flink med folk, og du må ha gode formidlingsevner både muntlig og skriftlig. Det er en fordel om du er til en viss grad praktisk anlagt, og om du har minst grunnleggende kunnskaper om IT. Dersom du er nysgjerrig, sosialt anlagt, løsningsorientert og ikke skyr en god diskusjon, så er dette personlighetstrekk som ville komme godt med. Hverdagen vil også bli lettere om du er over gjennomsnittlig opptatt av systemer, ryddighet og etterrettelighet.

Om du tror du kan passe i denne jobben så oppfordrer vi deg til å søke, uavhengig av kvalifikasjoner, erfaring, alder og lignende. Man kommer langt med motivasjon, engasjement og godt humør.

Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og lønn ut fra kvalifikasjoner. Tidspunkt for tiltredelse avtales.

Søknad med cv sendes til jobb@embark.as